21 Ekim 2006

Kanaat Notum

O kadar çok methini duymuştum ki benim için cidden büyük bir sükut-u hayal oldu:( Eiffell'i gördüğümde de böyle olmuştu, herkes o kadar anlatmıştı ki, şöyle büyük böyle ihtişamlı diye, karşısına geçtiğimde aaaa bu muymuş koskoca Eiffell demiştim.. Dün akşam meşhuuuurrr Kanaat Lokantası'nda eşimle birlikte yaptığımız iftardan sonra da aynen böyle hissettim. Ana yemek olarak seçtiğim saç kavurmayı yemek tabağının içersinde cumbul cumbul sulu bir yemek olarak gelince şoke oldum, neyse ki yediğim cevizli kabak tatlısı lokantaya verdiğim Kanaat notunu yükseltti, ama yine de benden en fazla 5,5 tan 6 aldı..

Neymiiişş, hiçbirşeyi gözünde büyütmemek lazımmış :)

2 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Bloğumdaki problem çözüldü Ebruş:)

Adsız dedi ki...

Bi daha başbaşayken Beşiktaş Balıkpazarında Beşiktaş balıkçısına gidin arkadaşim. Biz bugün gittik, öğlen öğlen bi de raki içtik. Ooooooooooof of yani.