28 Ekim 2006

Bir kötü bir iyi haber


Kötüsüyle başlayacağım, bizim ufaklığın 26 aylık olmasına rağmen hala katı gıdaları çiğnememesi, çiğnese bile yutmaması beni artık çileden çıkarıyor. Abimizde hiçbir yemek sorunumuz olmamıştı o yüzden cidden endişeleniyorum artık. Aynı yaşlardaki çocukların ellerine elma, muz, kurabiye, börek alıp hapur hupur yemelerine bayılıyorum, nerde yanlış yaptık diye düşünüyorum ama bulamıyorum. Eğer bir yanlış yapacak olsaydık (hani vardır ya aman çocuğum boğulur, aman yutamaz diye düşünen anneler) ilk çocuğumuzda yapardık, ama yok öyle bişey.. Nasıl alışacak bilmiyorum, yakında kreşe başlayacak, umarım orada göre göre düzelir.. Herşeyi bulamaç kıvamında vermekten bıktım, eşim aç kalsın bak nasıl yer diyor, ona da benim gönlüm razı olmuyor.. Tad ile ilgili bir sorunu yok, tek sorun gıdaların çatalla ezilip sulu olarak tüketmek istemesi.. Düzelecek inşallah:(

Güzel haber ise tuvalet eğitimimiz tamamlandı:) Ufaklık Ağustos 2004 doğumlu, 2 yaşını bitirir bitirmez altını açtık, yaklaşık 1 ay sürekli altına kaçırdı ama ben ve saolsun bakıcımız hiç yılmadan, kızmadan, bağırmadan sabırla yaklaştık. Çişini tuvalete yaptığı zaman tüm ev halkı karşısına geçip alkış tuttuk:) Eylül'ün 2. haftasından beri kendi isteğiyle tuvalete gitmeye başladı,bir aydan beri ise neredeyse hiç kaza olmadı.. 2-3 haftadır öğle uykularında da bezini ıslatmıyor (ama çişi geldiği için uykusundan uyanıyor, bu yüzden öğle uykuları kısaldı) vee son 3 gündür sabah uyandığında da bezinin kupkuru olduğunu görüyoruz:) ohh beeee bitti bu iş, darısı yemek problemimizin başına..

2 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Başta Poyraz olmak üzere hepinize tebrikler Ebruş! Önemli bir aşama bu tuvalet eğitimi. Diğeri de hallolur nasılsa. Kreş çok etkili olacaktır eminim.
Pozu çok seksi olmuş bu arada:)
Günlük yazan bazı annelerin başına pek hoş olmayan olaylar geldi ve Taurus'un uyarısıyla özellikle çocuklarımızın net bir şekilde göründüğü fotoğrafları kullanmamaya gayret ediyoruz. İnternet çok geniş, herkesi kendimiz gibi düşünüyoruz ama maalesef öyle değil. Ben resimleri kaldırmıştım. Sadece hatırlatayım dedim. Boriş'i de öpüyorum kocaman:)

Adsız dedi ki...

Yiğidin malı meydanda hesabı olmuş burda :))

Yeme probleminiz zamanla düzelir herhalde ben başkalarında da duymuştum... Tuvalet eğitimini hallettiğinize sevindim, darısı bize :)
Sevgiler