28 Eylül 2006

Özel Günler

Sıralayayım bakayım aklıma ilk gelen özel günleri:

23 Kasım 1974 (tabii ki benim doğumgünüm)
19 Şubat 1968 (tabii ki eşimin doğumgünü)
06 Ağustos 2000 ( büyük sıpamın doğumgünü, 2005 yılının aynı günü ise küçük maymunun ilk adım günü:))
09 Ağustos 2004 (küçük maymunumun doğumgünü-3 gün erken doğsaydı abimizle pişti yapacaktı:))
15 Haziran 1996 (evlilik yıldönümümüz)
13 Mayıs 1995 (nişanlandığımız gün)
22 Kasım 1991 (eşimle flört etmeye başladığımız gün)
04 Nisan 1968 (ablamın doğumgünü)
18 Nisan 1946 (annemin ve en eski arkadaşım Yeşim'in doğumgünü-O 1973 doğumlu tabii:))
20 Ekim 1943 (babamın doğumgünü)
25 Eylül (eniştemin ve küçük görümcemin doğumgünlerin, babamı da uğurladığımız gün:()
30 Mart 1950 (teyzemin doğumgünü)
04 Ağustos 1979 (küçük kuzenimin doğumgünü)
23 Ağustos 1976 (büyük kuzenimin doğumgünü)
16 Haziran 1990 (ablamın evlilik yıldönümü)
17 Haziran 1992 (büyük yeğenimin doğumgünü)
06 Mayıs 1999 (küçük yeğenimin doğumgünü)
29 Kasım 1968 (Kadim dostum Nazan'ımın doğumgünü)
1 Mayıs 2001 (Süt oğluşum Ege'nin doğumgünü)
16 Şubat 1973 (En eski dostumun,Funda'nın doğumgünü)
01 Nisan 1973 (Sumruş'un doğumgünü)
25 Ağustos 1970 (1 numaralı Kıtkıtım'ın, İlter'in doğumgünü)
26 Haziran 1974 (2 numaralı Kıtkıtım'ın, Çiğdem'in doğumgünü)
11 Ağustos 1970 (İşyerindeki yoldaşım Mine'nin doğumgünü)
20 Şubat 1966 ( Bu tarih şüpheli ama biz Fatoş'un doğumgününü bu tarihte kutluyoruz:)
17 Temmuz 2001 (Toprak'ın doğumgünü ve Bora'nın ilk adımını attığı gün)
14 Aralık 1967 ( ödüm kopar unutucam diye, büyük görümcemin doğumgünü:))

Ne çokmuş, bunlar ilk aklıma gelenler, biraz düşünsem kimbilir neleri hatırlarım?? Lazım mı bu bilgiler peki? Vallahi ben hatırlanmaktan çok hoşlanırım, o yüzden bu tarihleri de unutmamaya çalışıyorum..


10 yorum:

mom dedi ki...

bu kadarini hatirlayabiliyorsan valla bravo ne diyim...:)

BoriPori dedi ki...

aslında düşündükçe daha neler hatırlıyorum:)) bunlar lüzumlu da lüzumsuz bilgiler de var aklımda, mesela mixotrishaparadoxa, lisede biyoloji öğretmeni zorla ezberletmişti, karıncanın mıydı yoksa başka bir böceğin miydi bağırsağında yaşayan bir canlı! ne işime yarıycaksa, unutmak istiyorum ama olmuyor:)))

mom dedi ki...

ilginc bir kelimeymis bu:))benim hatirladiklarim osym numaram ve tc kimlik numaram ozellikle dogumdan sonra unutkan bir insan oldum ben:(

Annelog Atölye dedi ki...

Ebruş benim 1 Nisan doğru da 1973 olacak. Neyse, çok da farketmez di mi?
Ben döndüm, çok yorgunum.

BoriPori dedi ki...

çok ayıp etmişim sumruş:( ama düzelttim hemen:) hoşgeldin, fuar nasıldı??

Nilüfer dedi ki...

Sevgili Ebru valla benziyoruz, ben de hepsini tüm tarihleri ve telefon numaralarını aklımda tutarım... Yalnız kelime hafızam iyi değil...
Arkadaslarımın doğumgünlerini falan unutmam da ayın hangi gününde oldugumuzu bilemediğimden kaçırırım arada ;)
Eşin kova burcu mu hihihih, allah kolaylık versin... Ben, babam, kızım hep kovayız.. Eşim yay, sen de yaysın herhalde... Yay ile Kova için mükemmel evlilik yazıyordu bir yerde...
Sevgiler...
İnci'nin annesi...

BoriPori dedi ki...

Benim de isim hafızam iyi değildir aynı senin gibi! ama rakamlar kalır, hele üniversite yıllarımda hiç de hoşuma gitmeyen şeyler kalırdı hafızamda, mesela otobüste gidiyorum, birisi diğerine telefon numarasını söylüyor, pat, kalır benim aklımda, neyime yarıycaksa?? haa bi de plaka ezberledim:))
Evet eşim kova ben de yay, eşim kovaya benzer ama ben yay'a hiç benzemem.. ama severim ben kovaları, ve evet yay-kova için mükemmel çift derler, şanslıyız yani:)sevgiler

BoriPori dedi ki...

merhaba mercan,

aslında denk getirmek için hiç uğraşmadık, kendileri böyle tercih ettiler:) eğer sezeryan bebeği olsalardı mutlaka ikisinin de aynı gün olmasını isterdim ama bunlar tamamen doğal yollardan geldi:)) tabiiki biz doğumgünlerini -en azından şimdilik- birlikte kutluyoruz, 2 kere masraf olmasın di mi ama:)seninkiler de 4 yaş aralı doğmuşlar, güzel bir yaş aralığı bu bence:)
evet farkettim, 2 erkek anneleri çoğunlukta..

görüşmek üzere

BoriPori dedi ki...

bizde iyi çok şükür,abimiz çok efendi, ufak tefek kıskançlıklar dışında bir sorunumuz yok. sizin tam tersinize abimiz heryerde kardeşini anlatıyor, bu iyi mi kötü mü bilmiyorum:)) hiç kafana takma düzelir.. ablamla aramda 7 yaşa yakın fark var benim, abartmıyorum neredeyse ablam evlenene kadar hiç iyi olmadır aramız, ama şimdi onsuz ne yapardım diyorum.. zamanla sindirir için abiniz merak etme..

Adsız dedi ki...

1 Mayıs süt oğlunu doğum günü!!!!!!!