25 Eylül 2006

1 yıl

Geçti bile..
Neler mi oldu bu bir yılda, hani bana sık sık derdin ya bir araba alsan diye, artık mavi bir vosvosum var, Bahadır da değiştirdi arabasını, boyuna posuna uygun bişey aldı.. Poyraz çok büyüdü, adını hiç aratmıyor, esip duruyor ortalıkta:) Yiğit 1. sınıfı bitirdi, Bora ile Poyraz'ın arkasından O da erkekliğe ilk adımını attı.. Bora mı? Çok yakışıklı bir ilkokul öğrencisi oldu, istediğimiz okulda-istediğimiz öğretmende okuyacak 5 yıl inşallah, evet evet devlet okuluna gönderdik, sen de böylesinin daha uygun olduğunu söylerdin hep.. İlker baba olacak biliyor musun, inanabiliyor musun O'nun baba olacağına, ben çok heyecanlıyım.. Onur yaz tatilinde geldi Türkiye'ye, iyice alışmış Almanya'ya, seneye gelmem siz gelin ben oradayken diyor, bakalım kısmet.. Sonraaaa, Pınar da Fen Lisesi'ni kazandı, ne gurur verici değil mi?! Ablam çok yoğun çalışıyor, kazandığında senin dalga geçtiğin AÖF'yi bitirdi de yüksek lisans'a bile başlıyor.. Teyzemle eniştem de kendi yağlarınla kavrulup gidiyorlar, bu yazı ananemde geçirdiler annemle birlikte..Bahadır ve Mehmet Abi işleri-güçleriyle uğraşıyorlar..Biz iyiyiz yani, merak etme..

Annem mi? İşte en büyük değişim O'nda, hiç ama hiç alışamadı, O güzel annem gitti yerine sanki 10 yaş yaşlı bir kadın geldi, geçen yıl çekilen resimleriyle bu yıl çekilen resimleri arasında çok fark var.. Düzelmesini beklemiyoruz artık, sadece daha kötü olmasın..

Peki sen nasılsın,özledin mi bizleri? Dün yeni evinin önünden geçerken uğramak istedim sana ama yapamadım, araba kalabalıktı, hepbirlikte gelsek rahatsız ederiz diye teklif bile etmedim diğerlerine..İlk gittiğinde birkaç kere geldin uykuma ama sonra kestin, neden?? Seni kırmış mıydım yoksa giderken? Gel tamam mı, arayı uzatma..

Özledim seni, rahat uyu babacığım..

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Gül yüzlü güzel arkadasim. Babacigin huzur icinde yatsin insallah. Hepimizin babalari... Blogun cok guzel olmus. Hemen kendi blogumda linklerime ekledim. Seni cok seviyorum, iyi ki varsin benim dert ortagim...
Nazan

Annelog Atölye dedi ki...

O kadar oldu mu Ebruş??? Dün gibi daha....

BoriPori dedi ki...

oldu ya Sumruş'um..

Adsız dedi ki...

Allah sabır versin, huzurla yatsın.

Hoşgelmişsin...

BoriPori dedi ki...

teşekkürler Şeyda..Bloguma hoşgeldin:)

KUGUU dedi ki...

Aramiza hosgeldin demek icin geldim ama bu postunu okuyunca ... kalakaldim Ebru:(
Allah rahmet eylesin, mekani cennet olsun ve sizin sabriniz bol olsun insallah.
Benim annem de istemeden bizi birakip gideli 1 yili gecti ama hic alisilmiyor- o ruyalar ise ne cok seviliyor, gordum mu mutlu uyaniyorum. Ruya dgl biliyorum .. off dagittin beni.

Hosgeldin hos bulalim insallah.
Kuguboynu:(

BoriPori dedi ki...

Hoşbulduk kuguu.. Aslında hiç böyle bir merhabayı planlamamıştım, tesadüf blogu yazmaya başladıktan iki gün sonrası babamın senesiydi ve dün içimden ne geçtiyse onu yazdım.. tüm gidenlerin mekanı cennet olsun, bizlere, çocuklarımıza uzun sağlıklı ömür versin..

Bundan sonra daha keyifli şeyler yazıcam söz:)

Sen de hoşgeldin ve hoşbuldum:)

mom dedi ki...

Cok duygulandim okurken Allah rahmet eylesin...
Ayrica bloggerlar arasina hosgeldin:)
Gorusmek dilegiyle.

Asortik Krep dedi ki...

Hoşgeldin..

BoriPori dedi ki...

Hoşbulduk Mom, hoşbulduk Asortik krep.. Sizleri Annelog'un blogunu takip ederken zaten okuyup tanımıştım, bundan sonra burada da görüşürüz..

sevgiler

sevil dedi ki...

Hoşgeldin Ebru. Allah sabırlar versin annecigine, sana.

BoriPori dedi ki...

Hoşbulduk Sevil, görüşmek üzere:)

Adsız dedi ki...

Başınız sağolsun!ben de normal bir mektup gibi okuyordum ama şimdi gözlerimden yaşlar boşalıyor:(

Adsız dedi ki...

Başınız sağolsun!ben de normal bir mektup gibi okuyordum ama şimdi gözlerimden yaşlar boşalıyor:(

BoriPori dedi ki...

isminizi bırakmamışsınız:( yazarken ben de ağlamıştım, halbuki yazmaya başladığımda hiç bunlar geçmemişti aklımda, tamamen o anda aklımda geçenler..