23 Eylül 2006

Speedy Gonzales


Küçük oğlumu böyle çağırıyoruz evde; "Speedy Gonzales". Hepiniz bilirsiniz bu sevimli çizgi karakteri, o küçücük cüssesiyle koşturup durur heryerde ışık hızıyla, girip çıkmadık delik bırakmaz. Bizim ufaklık da bu minik farenin 2 yaşındaki insan yavrusu hali tamı tamına:) Nerden bulur bu enerjiyi bilmiyorum ama bildiğim şey eğer büyük oğlum bu şekilde hareketli olsaydı sanırım ikinci çocuk yapmazdık:( eşim de hemfikir benle, çok isteyerek 2. çocuğu yaptık ama ne yalan söyleyeyim bazen çok yorgun hissediyorum kendimi bu hızlı tempodan dolayı.

Abimiz ne kadar "cool" ise ufaklığımız da o kadar "şeytan tüyü"olana cinsten, sevimli mi sevimli:) Erkek çocuklardan fazlaca hazzetmeyen kankim bile itiraf ediyor, ben bu çocuğu bir başka seviyorum, içime sokasım geliyor diyor:) Hani derler ya her çocuğun sevgisi eşittir diye, öyle gerçekten.. 2 çocuğumun sevgisini birbirinden ayırmam mümkün değil, birinin ağırlığı birinin fırlamalığı, birinin osu birinin busu:) İyiki abimiz uslu bir bebekmiş, bizim gözümüzü korkutmamış da ufaklığımızın da dünyaya gelmesine sebep olmuşuz..

Küçük maymunum seni de çok seviyorum:)

3 yorum:

Nilüfer dedi ki...

:) Çok tatlı gerçekten... Abisi de çok yakışıklı... Ben de aynını düşünüyorum, kızımda rahat sayılırız ama ikincisi olursa onu aratacak diye... Genelde çevremden de aynını duyuyorum, ilki yorduysa ikincisi sakin, ya da tam tersi oluyor...

BoriPori dedi ki...

:)) diyorum ya Allah Ömür versin ama çok zıpır bişey yaaa, fişek gibi, ne ele geliyo ne avuca:))demek 2. çocuk planları var:)

Nilüfer dedi ki...

Kardeşi olmayan bir çocuk istemiyorum.. Allah nasip ederse evet var...