04 Mart 2008

KÜÇÜK SARI HAPLAR


2 gün oldu o iki küçük sarı hapı içeli, bişey olmadı henüz, daha doğrusu korktuğum başıma gelmedi. Oysa şiddetli bulantı ve kusma bekliyordum ama demek her ilaçların yan etkilerinin kişiden kişiye farklılık gösterdiği çok doğruymuş. Halbuki kullananların çoğu aynı dertten muzdarip! Şanslıyım galiba, aynen hastalığımın diğer birçok kişi gibi sürünmeden-süründürülmeden teşhis edilmesi gibi. Ne derler, kötünü iyisi!
Bu kış benim için gerçekten zordu, hani derler ya en önemlisi ağız tadı diye, gerçekten öyle. Keyif olmayınca insanın kolu kanadı kalkmıyor, bir miskinlik çöküyor, bir huzursuzluk-karamsarlık.. Ama toparlandım artık, bahar da geliyor yavaş yavaş, eminim ruh halimdeki bu olumlu değişiklikte havaların ısınmasının payı da vardır. Bugün evimize çok güzel pembe bir sümbül aldım mesela ama kesmedi tek sümbül beni, yarın gidip koca bir saksı ve bir sürü renginden daha almayı planlıyorum,rengarenk bir sümbül şenliği olsun, ev bahar bahar olsun, penceremin önü şenlensin diye:)
Ve artık yazmalıyım, tutulmuş klavyem..

1 yorum:

poppy dedi ki...

CANIM KITKITIM, BEN DE BAHAR GELSİN İÇİM AÇILSIN, BU KASVET KALKSIN ÜSTÜMDEN İSTİYORUM..
GERÇEK DOSTLARIMI ÖZLÜYORUM, BİRİLERİNİN YÖRÜNGESİNDE YAŞAYANLARDAN VE ÜSTÜNKÖRÜİLİŞKİLERDEN SIKILDIM...
MEVSİMLER GEÇSİN, ZAMAN GEÇSİN, GEL İSTİYORUM:)