03 Mart 2007

Morpa Kültür Yayınları

Bu yıl ilkokula başlayan büyük oğlum için en büyük dileğim okumayı çok seven bir çocuk olması.. Çocuklarımın zeki olmasındansa aklını kullanmasını ne kadar istiyorsam, ders notlarının çok iyi olup da kitap okumayı sevmemelerindense, vasat ama elinden kitap düşürmeyen çocuklar olmalarını her zaman tercih ederim.
Okuma alışkanlığının aileden geçtiğine şiddetle inanıyorum, yani herşeyde olduğu gibi kitap okuma alışkanlığını da çocuklar etraflarından göre göre ediniyorlar. Benim ailemde ablam dışında kitap okuyan yoktu maalesef, bu yüzden ben bu eksikliğimi ancak aklım başıma geldiğinde yani üniversite yıllarında farkettim. Şimdi elimden geldiğince açığı kapatmaya çalışıyorum.
Bu eğitim-öğretim yılı başında çocuk kitapları hakkında araştırma yaparken bir arkadaşımın tavsiyesiyle tanıştım Morpa ile. Oğlumun ilk kitaplarını buradan ısmarladım, gördüm ki hem içerik hem de hizmet kalitesi harika! İnternetten alışveriş yaptığım hiçbiryer ertesi gün teslimat yapamazken Morpa siparişin üstünden 24 saat bile geçmeden oğlumun kitaplarını kapımızda ediveriyor:) Son olarak dün öğlen saatlerinde verdiğim siparişim biraz önce elime ulaştı. Bu kez her ikisi de 10'ar kitaptan oluşan iki kitap seti aldım oğluşuma, "Sihirli Ellerin Öyküleri" ve "Televizyon Çocukları", bakalım bunları da diğerleri gibi severek okuyacak mı? Ben şöyle bir göz gezdirdim, çok güzeller:)

3 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Kitaplara bakayım ben de Ebruş.

Ben ne aldım Morpa'dan biliyormusun? Dikiş Ansiklopedisi! Yarı fiyatından da ucuza idi, 10 cilt, süper bir set:))

BoriPori dedi ki...

bak bak, çok güzeller:) söylemiştin dikiş ansiklopedisi aldığını, alemsin walla, hangi bol vaktinde yapacaksın peki?:))

Annelog Atölye dedi ki...

Bilsem ve bulsam hemen Ebruş:) Ben de bilemiyorum ki, bakalım, orda duruyorlar şimdilik:)