20 Mart 2007

AA SOBELENDİM!

Çok heyecanlıyım, blog aleminde ilk defa sobeleniyorum:) Hay Allah heyecan yaptım bak, aklıma da gelmiyor şimdi:) Başlıyorum Fikrimince, madem sobelemişsin:)
Aslında hiç ama hiç marka tutkum yoktur, yani o olmazsa olmaz diyebileceğim bir durum yok ama tercih ettiğim diyebileceklerim var tabii, neler mi?

1) BURGER KING severim mesela, bir sürü fast foodçu arasından kesinlikle tercih ettiğimdir, hele de soğan halkasını başka bir yerde yemem.
2) Carte Dor'un profiterollü dondurması ve MADO asla vazgeçemeyeceklerimdendir. Haagen-Dazs'ı o kadar methettiler, 2 topuna dünya para verip yedik, nerdeeee bizim Mado nerde Haagen-Dazs! ÖZSÜT'ün de pastalarının üstüne pasta tanımıyorum, neffisssler.
3) Jean giymeyi çok severim ben, mümkün olsa her ortamda giyerim. MAVİ JEANS şimdiye kadar içinde kendimi en rahat ettiğim markadır.
4)Uzun yıllardan sonra tenimle en iyi uyum gösteren fondötenleri MAYBELLINE'nin ürettiğini gördüm,bir de ellerim çok kuru olduğu için AVON'un gliserinli el kreminden vazgeçemem.
5) Çok param olsa evimin tüm elektrikli aletlerini SIEMENS ile değiştiririm ama çok pahalı be kardeşim, Arçelik'ten 900 Ytl ye aldığım bulaşık makinesinin aynı özellikte olanı Siemens'te 2100 Ytl idi!
6) Lekeler için eskiden Kosla kullanırdım ama son zamanlarda BİNGOLA alıyorum, hem daha yoğun hem daha etkili hem de daha hesaplı. (reklam gibi oldu:))

Mutlaka daha vardır ama aklıma başka gelmedi sabah sabah. Ben kimleri sobeleseemmmm, hımmm, Kuğuu, Sanemmm, Annelogggggg, sobeeeeee sobeeeeeee:)

15 yorum:

Ayçiçeği dedi ki...

Merhaba :)
Avon'unkini ben de bir deneyim. Benim ellerim de çok kurudur. Sürekli değiştirip duruyorum kremimi. Çünkü bir türlü "hah işte bu" dediğim çıkmadı:(

BoriPori dedi ki...

memnun kalacağını tahmin ediyorum Ayçiçeği, dene bakalım. Benim de ellerim acaip kurudur ve hiç beğenmem bu hallerini,sorsalar en beğenmediğin yerin neresi diye, ellerim derim walla:( gündelikçi kadınların bile benden daha yumuşaktır elleri!

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şekerim ben beyaz eşyada Arçelik'ten şaşmam. 15 yıldır aynı marka ve tık demez hiçbiri. Hepsinden ayrı ayrı memnunum. Zaymıns da neymiş. Hem çok pahalı bacım boşveeeer.:)

Ayçiçeği dedi ki...

Aynen aynen :))

Annelog Atölye dedi ki...

Aaaa! Ebelenmişim:) Tamam enkısa vakitte yazarım:)

BoriPori dedi ki...

aaaaaaa, bak oynamaya oynamaya oyunu da unutmuşum! tabi yaaa sobelenmiş değil ebelenmiş demem lazımdı! artık ilk oluşuna veriverin:) hadi sumruş bekliyorum:)

ciceklibahce dedi ki...

Bende Siemens'i çok severim:) Ama hem kendi pahalı hemde servisi:(

KUGUU dedi ki...

Uzgunum senden once AYcicegini okuyup oradan sobelendim dedigim icin:( Blogistanda oluyor boyle seyler canim.

Annelog Atölye dedi ki...

Ay Ebruş, o kadar yoğundu ki iş, yazamadım, haftaya işlere dalmadan yazarım. Gerçi düşününce ilk anda bariz markalar bulamadım kendim için ama detaylı düşüniyim bir.
Çocukları ve seni çok öptüm:))

BoriPori dedi ki...

Hımm Kuğu, demek düzenli takip edilmiyorum, dikkat çekmek için daha değişik şeyler yazayım bari:)

Sumruş maşallah bu ne yoğunluk?Vakit bulunca yazarsın boşver. Sormuyorsun buluşma nasıl geçti diye, cidden yoğunsun sen:) ben de öperim sülalecek:)

Adsız dedi ki...

Siemens o kadar pahalı mı? Biz evlenirken eşim tüm aletleri spotçudan siemens almıştı. Çok da uygun aldı diye hatırlıyorum.. 7 yıl olacak neredeyse :))

Avon'un kerimi süper ya ben de kullanmıştım, herkese tavsiye ederim yani...

Sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Seni oyuna davet ediyorum :))
Ayrıntılar bloğumda..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

canım be, nerelere kayboldun?.. gizem mi yapıyosun. yeter gari. çık ortaya.:)))

BoriPori dedi ki...

canımsın, geçen hafta izindeydim, işyerinde yoktum, bu hafta da işer çok yoğun.. geldim de fırsat bulamadım cöö demeye. yok gizem mizem, gelcem gelcem:)

Annelog Atölye dedi ki...

Eeee hadiii!!:)