01 Mart 2007

Yorumsuz!!!

Peki Siz tehlikenin farkında mısınız?

7 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Olmuş!:)

BoriPori dedi ki...

evet, bunu da öğrendim sonunda:)

iremmm dedi ki...

ben bu vıdeodan bısı annamadım
bırısı bana anlatabılırmı
saatlerın gerı alınmasındakı sorun ne??

BoriPori dedi ki...

yaklaşan cumhurbaşkanlığı seçimlerine aday olmayı düşündüğünü çeşitli ortamlarda dile getirenler için hazırlanmış bir video.. daha fazla detay veremeyeceğim zira blogum amacını aşıyor..

Asortik Krep dedi ki...

Hem de nasıl!!!

Neden bana daha önce yorum yazmadın ki? Çok güzel yazıların var :))

BoriPori dedi ki...

Teşekkür ederim Asortik Krep (yaw bu ne iştah açıcı bir isim böyle:)
Aslına bu blog işine çok fazla giremedim, son günlerde üstüne düşmeye başladım, saolsun Annelog:)

görüşmek, yazışmak üzere:)

Sanem dedi ki...

Herkesin farkinda olmasini acilen diliyorum ben de...